رفتن به بالا
  • شنبه - 18 آذر 1402 - 13:36
  • کد خبر : ۶۶۰۳
  • مشاهده :  295 بازدید
  • چاپ خبر : مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه بوشهر خبر داد: برگزاری ۳ نمایشگاه تخصصی نفت و گاز در عسلویه

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه بوشهر خبر داد: برگزاری ۳ نمایشگاه تخصصی نفت و گاز در عسلویه

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر از برگزاری سه نمایشگاه تخصصی حوزه نفت و گاز در مرکز همایش ها و نمایشگاه‌های پارس در عسلویه خبر داد. به گزارش خلیج فارس؛ مهرداد ابراهیمی با اشاره به اینکه بزرگترین میدان گازی جهان در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی در عسلویه واقع شده و شاهد […]

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر از برگزاری سه نمایشگاه تخصصی حوزه نفت و گاز در مرکز همایش ها و نمایشگاه‌های پارس در عسلویه خبر داد.

به گزارش خلیج فارس؛ مهرداد ابراهیمی با اشاره به اینکه بزرگترین میدان گازی جهان در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی در عسلویه واقع شده و شاهد تاسیسات عظیم نفت وگاز و مجتمع های پتروشیمی هستیم گفت: مرکز همایش ها و نمایشگاه‌های پارس به عنوان تنها مرکز نمایشگاهی در عسلویه مکان مناسبی برای ارائه توانمدی ها، محصولات و خدمات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می باشد که توانسته به یکی از قطب های نمایشگاهی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تبدیل شود.

وی افزود: طی آذر، دی و بهمن سالجاری، سه نمایشگاه “نفت، گاز ، پتروشیمی”، “ساخت داخل نفت و پتروشیمی” و “ایمنی، امنیت و فناوری اطلاعات” در عسلویه برگزار می شود.

ابراهیمی یادآور شد: رویکرد مرکز همایش و نمایشگاه‌های پارس، برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش های تخصصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع وابسته است که امیدواریم بتوانیم گام های بهتری در سال جاری در این زمینه برداریم.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه