رفتن به بالا
  • جمعه - 19 اردیبهشت 1399 - 17:12
  • کد خبر : ۵۵۸۳
  • مشاهده :  517 بازدید
  • چاپ خبر : میدان بی حاجی!!

میدان بی حاجی!!

میدان بی حاجی!!! 🔹مارکو.چه میدان دلباز و خوبی، ولی چرا یجوریه؟حیف نیست کنار دهکده گردشگری به این بزرگی بلاتکلیف مانده؟! ▪️میدان بدی نیست ، طرحش ایرونیه و ما هم داریم تحملش میکنیم، چجوریه حالا؟ 🔹یجوریه، ۴-۵ سال قبل هم همین شکل بود، چرا یک فانوسک زیبا برایش طراحی نمیکنید. ▪️طراح ما فقط کار فرنگی بلد […]

میدان بی حاجی!!!

🔹مارکو.چه میدان دلباز و خوبی، ولی چرا یجوریه؟حیف نیست کنار دهکده گردشگری به این بزرگی بلاتکلیف مانده؟!

▪️میدان بدی نیست ، طرحش ایرونیه و ما هم داریم تحملش میکنیم، چجوریه حالا؟

🔹یجوریه، ۴-۵ سال قبل هم همین شکل بود، چرا یک فانوسک زیبا برایش طراحی نمیکنید.

▪️طراح ما فقط کار فرنگی بلد است و توان مالی برای ایران گردی ندارد، این میدان هم همینجور زیباست و کاربرد فصلی دارد و چون نزدیک گوده است، ماهم گود طراحیش کردیم.
🔹متوجه نشدم، کاربرد چی؟!
▪️فصلی، یعنی در زمستانها تبدیل به دریاچه میشود،
🔹ولی فکر کنم این دفعه دارید توجیه میکنید، میشود کار فرنگی و ایرونی باهم قاطی کرد و به این میدان سر و سامان داد؟مشکل کجاست؟
▪️عزیز من، در فرنگ به ما یاد داده اند که میدان باید حاجی داشته باشد تا اجرا شود،میدان بی حاجی که نمیشود و ما هم برای برطرف کردن این مشکل نتوانستیم کاری کنیم.
🔹عجب!!!!
▪️در فرنگ فقط تا بخش احداث میدان در رودخانه آموزش دیده ایم و واحد پاس کرده ایم و با تحریمهای شیطان بزرگ دیگر نتوانستم کلاسهای گرم و نرم خود(جون) تمام کنیم
🔹یعنی راهی ندارد؟ حیف است، این منظره زیبا و این میدان بزرگ رها کنید.هر ماه که بارندگی نداریم که پر از آب شود ، یعنی در فرنگ برای این مشکل چاره ایی نکردن.
▪️بله، یک چاره ایی دارد . باید صبر کرد و زمینهای اطراف این میدان آباد کرد و مالکینش مشخص کرد، و یک حاجی برای این میدان پرورش داد تا بتوانیم یک المان زیبا برایش نصب کنیم، ما خودمان عاشق اِلمان هستیم ولی اِلمان باحاجی.
🔹مارکو، نمیشود حاجی وارد کرد یا قرض گرفت؟
اگر حاجی پیدا نشد و مسیر حج باز نشد چیکار باید کرد، میدان بی حاجی میماند و رها میشود؟!
▪️خیلی سوال میکنید.همینی که هست، میخوای بخواه، نمیخوای هم جمع کن از کنگان برو فرنگ ، زیادی هم سوال نکنید که استعفا میدهم،
دلت هم اگر میسوزد برو یک حاجی فعال اجتباعی پیدا کن تا این میدان سر و سامان پیدا کند.
من عاشق میدانم، ولی کار غیر تخصصی و اصولی انجام نمیدهم،

(مارکو و توریست عاشق میدان)

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه