رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 آذر 1395 - 09:23
  • کد خبر : ۴۸۸۱
  • مشاهده :  1225 بازدید
  • چاپ خبر : راه‌اندازی دستگاه‎ نوار مغز و عصب در کنگان

راه‌اندازی دستگاه‎ نوار مغز و عصب در کنگان

کنگان نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: برای رفاه حال مردم و تجهیز بیمارستان، دستگاههای نوار مغز و عصب در این مرکز درمانی راه اندازی شد.

کنگان نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: برای رفاه حال مردم و تجهیز بیمارستان، دستگاههای نوار مغز و عصب در این مرکز درمانی راه اندازی شد.

به گزارش کنگان نیوز به نقل از ایرنا؛ دکترحسن حیدری روز یکشنبه افزود: باتوجه به مسایل مالی و بودجه‌ای، سعی ما بر تهیه دستگاه هایی است که علاوه بر کیفیت بالا، ازقیمتی متعادل ومناسب برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه تجهیزات پزشکی قلب، اقدام به تهیه هولترمانیتورینگ برای مانیتورشدن قلب بیماران طی زمان ۲۴تا ۴۸ ساعت اقدام شده است.

وی گفت: دستگاهی که بتازگی خریداری و نصب ‌شده است از برندهای خوب دنیاست که در آن ۲۹ کانال برای گرفتن الکتروانسفالوگرام یا نوار مغز تعبیه ‌شده و با خریداری دستگاه های جانبی قابلیت ارتقا دارد.

حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه بخش نورولوژی بیمارستان کنگان تازه افتتاح ‌شده است، هرچه تجهیزات بیشتری را برای آن فراهم شود، جلب اعتماد عمومی مردم به این بخش بیشتر خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: تقویت بخش نورولوژی یابخش مغز و اعصاب با جذب متخصصان و تجهیزات به‌ روز از برنامه های توسعه ای این بیمارستان است.

حیدری اضافه کرد: این نخستین دستگاه نوار مغز و عصب است که در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اجرا می‌شود بسیاری از بیماریهای مربوط به نورولوژی نیاز به تشخیص‌های علمی دارد که نوار مغز می‌تواند به تشخیص نوع بیماری و درمان آن کمک شایانی کند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه