رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 اردیبهشت 1395 - 09:16
  • کد خبر : ۲۸۷۶
  • مشاهده :  826 بازدید
  • چاپ خبر : آتش‎سوزی گسترده در بیمارستان برازجان/ فوت یک بیمار+ عکس

آتش‎سوزی گسترده در بیمارستان برازجان/ فوت یک بیمار+ عکس

آتش سوزی بامداد امروز در بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان پس از قریب ۳ ساعت مهار شد. حادثه حدود ساعت چهار صبح آغاز شده و دلیل آن اتصال برق در قسمت مونیتورینگ آی سی یو عنوان گردیده است.

به گزارش کنگان نیوز؛ آتش سوزی حدود ساعت چهار صبح آغاز شده دلیل آن اتصال برق در قسمت مونیتورینگ آی سی یو عنوان گردیده است.

۲۰۶۶۵۷۲

پس از بروز این حادثه، با کمک نیروهای بیمارستان و آتش نشانی، بیماران بستری تخلیه و به خارج ساختمان منتقل شدند، ضمن اینکه براساس اعلام مسئولان، کشته های این حادثه تکذیب شده و تنها حال یک بیمار معلول وخیم گزارش شده و در بیمارستان شهید گنجی برازجان حضور دارد.

یمارستان ۱۷ شهریور برازجان بیش از ۴۰ سال قدمت دارد که اخیرا بازسازی شده و به عنوان بیمارستان قلبی فعالیت می کرد.

جزییات حادثه از زبان مدیرکل بحران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر دقایقی پیش گفت: آتش سوزی بیمارستان ۱۷ شهریور شهر برازجان که از ساعت چهار بامداد آغاز شده بود، پس از سه ساعت با تلاش آتش نشانان و نیروهای مدیریت بحران مهار شد.

قاسم قائدی در گفتگو با ایرنا افزود: هم اکنون مسئولان و نیروهای ستاد مدیریت بحران و آتش نشانان شهرهای مختلف استان در محل حادثه حضور دارند و مشغول خاموش کردن آتش سوزی های کوچک، لکه گیری و پاکسازی هستند.

۲۰۶۶۵۷۱

وی با اشاره به تخلیه بیماران، ادامه داد: فقط حال یک نفر از بیماران که معلول بوده و هم اکنون به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافته وخیم گزارش شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری اظهارکرد: این آتش سوزی به علت اتصال برق در بخش مونیتورینگ آی سی یو قلب رخ داد و به بخشهای دیگر سرایت کرد.

وی بیان کرد: بخش های آی سی یو، قلب و درمانگاه بیمارستان ۱۷ شهریور به علت این آتش سوزی آسیب دیده است.

قائدی گفت: میزان خسارت مالی و جانی این آتش سوزی پس از پاکسازی محل و بررسی کامل توسط کارشناسان برآورد و اعلام خواهد شد. /ایرنا

۵۴۶۴۵۶۵۴۳

 

۲۰۱۶۰۵۰۲۲۱۴۷۱۷

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه