رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 خرداد 1399 - 12:25
  • کد خبر : ۵۶۹۱
  • مشاهده :  1579 بازدید
  • چاپ خبر : *شیخی که با نگاه متفاوت آمد*  ✅ *مردم چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر با امید به این نگاه متفاوت، بیشترین رای را در استان بوشهر به سبد آرای دکتر شیخ موسی احمدی ریختند.*  ✅

*شیخی که با نگاه متفاوت آمد* ✅ *مردم چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر با امید به این نگاه متفاوت، بیشترین رای را در استان بوشهر به سبد آرای دکتر شیخ موسی احمدی ریختند.* ✅

*شیخی که با نگاه متفاوت آمد* ✅ *مردم چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر با امید به این نگاه متفاوت، بیشترین رای را در استان بوشهر به سبد آرای دکتر شیخ موسی احمدی ریختند.* ✅ مردم از نماینده ای که باشعار نگاه متفاوت تر از گذشته توانست آرای آنان را به سبد خود واریز کند، چه […]

  • *شیخی که با نگاه متفاوت آمد*

  • *مردم چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر با امید به این نگاه متفاوت، بیشترین رای را در استان بوشهر به سبد آرای دکتر شیخ موسی احمدی ریختند.*

مردم از نماینده ای که باشعار نگاه متفاوت تر از گذشته توانست آرای آنان را به سبد خود واریز کند، چه انتظاراتی دارند؟

به قلم: داریوش حسینی کنگانی

🔸دکترشیخ موسی احمدی نماینده ی منتخب مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه را می توان یکی از استثناهای مجلس یازدهم قلمداد کرد.
دکتر احمدی با رویکردی متفاوت با بقیه ی کاندیداهای جناح همفکرش در سطح کشور، توانست از حمایت همه طیف های سیاسی و مذهبی و قومی در جنوب استان بوشهر برخوردار گردد .
این شیخ با تجربه، در ایام تبلیغات انتخاباتی، توانست با استفاده از شعارها و وعده هایی متناسب با خواست و دغدغه های مردم و همچنین بهره‌مندی از تجربه ی نمایندگی در دور نهم مجلس به این دوره از مجلس شورای اسلامی نیز راه پیدا کند.
اتحادی که دکتر احمدی توانست در بین مردم و طیف های سیاسی جنوب استان در حمایت از خود به وجود آورد، و همچنین میزان قابل توجه و بالای آرای این نماینده، نوید این را می دهد که استان بوشهر برای اولین بار از یک نماینده ی برجسته و شاخص در سطوح عالی مدیریتی درمجلس یازدهم برخوردار خواهد بود؛ به گونه‌ای که ایشان می تواند در پست هایی مانند ریاست کمیسون های تخصصی مجلس یا در قامت یکی از اعضای مؤثر و توانمند هیت رئیسه ایفای نقش نماید.

♦️شاید به جرات بتوان گفت مهم ترین خواسته ی مردم از ایشان جامه ی عمل پوشاندن به شعارهای انتخاباتی خود می باشد
*(( متفاوت تر از قبل عمل کردن))*

🔹 از بارزترین مصادیق عمل به این شعار می تواند استفاده از تمامی ظرفیت نخبگان و فرهیختگان و نیروی انسانی و پرورش نیروی توانمند مدیریتی در منطقه بدون خط کشی های مذهبی و مرزبندی های سیاسی و جناحی در راستای توسعه اقتصادی و فرهنگی و عمرانی منطقه و همچنین فاصله گذاری و خط کشی با رانت خواران، سود جویان و منفعت طلبان در تمام زمینه ها باشد.
🔹برنامه ریزی در راستای پرورش نیروی توانمند انسانی بدون توجه به جناح بندی های سیاسی و مذهبی در راستای تصاحب پست های مدیریتی در پایتخت انرژی و پایتخت سیاسی کشور و مرکز استان بوشهر توسط فرزندان توانمند شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه از دیگر مطالبات بحق مردم از ایشان بوده و هست و امید است که طی یک سال آینده، جناب دکتراحمدی با در پیش گرفتن سیاست های لازم در این زمینه، جهت عمل به وعده های خود گام های عملی مستحکمی بردارند و در عمل *متفاوت تر از قبل عمل کنند*

🔹از دیگر مطالبات عمده ی مردم در سطح منطقه می توان به مواردی همچون :
✅ استقلال در تصمیم گیری های مهم در مجلس مانند رای اعتماد و رای به لوایح و قوانین و همچنین تذکرات لازم به دستگاه های مربوط.
✅ در ارجحیت قرار دادن منافع مردمی و ملی بر منافع حزبی و جناحی نیز از دیگر مطالبات توده های مردم در منطقه از ایشان است، به گونه‌ای که اگر وزیری فاقد صلاحیت های لازم به مجلس پیشنهاد شد، حتی اگر این وزیر مورد علاقه ی طیف سیاسی ایشان هم بود، بدون هیچگونه اغماضی در مقابل او بایستد و از منافع مردم دفاع نماید.

⭕️درزمینه ی شفافیت آرا، انتظار آن است که جناب دکتر احمدی پیشقدم و پیشگام دیگر نمایندگان باشند و دلایل تصمیمات و رأی های خود در مجلس را شفاف و صادقانه با مردم منطقه در میان بگذارند.
🔹 با عنایت به اینکه توسعه ی جنوب استان بوشهر با صنعت نفت گره خورده است، نیاز به تلاش چشمگیر و مضاعف نماینده در راستای چرخش چرخ صنعت می باشد . صنعتی که اکنون به دلیل تحریم ها و سال ها سوء مدیریت در آن و ایجاد حیاط خلوت امن برای رانت خواران و آقا زادگان، اصلا حال و روز خوشی ندارد و منطقه ی جنوب استان بوشهر را به دست فراموشی سپرده و مورد ظلم آشکار قرار داده است.

🔹تنوع قومی ،مذهبی ،کارگری و صنعتی شدن منطقه ی جنوب استان بوشهر می طلبد که نماینده ی مردم در مجلس، حقوق شهروندی مردم این منطقه را به مراتب بیشتر از آنچه که امروز شاهد آن هستیم مطالبه کند و درخواست رسیدگی به آن را داشته باشد.

🔹خواست دیگر مردم از جناب دکتر احمدی آن است که در بحث محیط زیست و درمان به شکل جدی ورود کنند و سلامتی مردم و محیط زیست منطقه را فدای هیچ چیز دیگری نکنند.
🔹توقع آن است که دکتر احمدی بیشترین حضور در مجلس را داشته باشند و به عنوان زبان گویای مردم، از گفتن حقایق نهراسند و غیر از خدا و مردم خط قرمزی نداشته باشند و آحاد مردم را صاحبان اصلی این انقلاب و کشور بدانند
🔹در زمینه قانونگذاری مثبت عمل کنند و راهکارهای قانونی و اساسی برای بهبود زندگی مردم منطقه فراهم نمایند.
🔹صنعت دریانوردی بومی منطقه مدت هاست که مورد بی مهری مسئولانی قرار گرفته است . و مسئولان ناوارد، سوء مدیریت و ضعف های سازمانی خود را به پای این قشر مظلوم می نویسند! لذا از دکتر احمدی مطالبه ای اساسی و درخواستی در سطح کل استان وجود دارد که این نگاه در سطح کلان کشوری تغییر داده شود و راهکاری اساسی در قوانین گنجانده شود تا امنیت شغلی این قشر محروم که در سخت ترین دوران کشور از دفاع مقدس گرفته تا تحریم های ظالمانه ی کنونی همواره کمک حال کشور و مردم بوده اند، تامین گردد.

✅سخن آخر با جناب دکتر احمدی:
*مردم با دل بستن به شعار « نگاه متفاوت تر از گذشته » شما، بیشترین آرای خود را به سبد رای جنابعالی ریختند و امید دارند به خط کشی های ناصواب در این منطقه که سال ها موجب عقب گرد و واپسگرایی شده است پایان دهید و از تمام ظرفیتهای نخبگان و نیروهای جوان منطقه بدون در نظر گرفتن گرایشات سیاسی و مذهبی برای ارتقای جایگاه این حوزه کمک بگیرید.*
*امیدواریم در پایان ۴سال دوران نمایندگی شما در مجلس شاهد برآورده شدن این مطالبات بحق مردمی باشیم.*

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه