رفتن به بالا
  • شنبه - 13 شهریور 1395 - 11:39
  • کد خبر : ۴۴۵۳
  • مشاهده :  531 بازدید
  • چاپ خبر : واکنش سریع اورژانس ۱۱۵ دیر در حادثه واژگونی پراید

واکنش سریع اورژانس ۱۱۵ دیر در حادثه واژگونی پراید

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: پس از تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دیّر و اعلام اطلاع از حادثه واژگونی پراید در محور ساحلی دیر – بردخون، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد و بردخون به محل اعزام شدند.

به گزارش کنگان نیوز، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: پس از تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دیّر و اعلام اطلاع از حادثه واژگونی پراید در محور ساحلی دیر – بردخون، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد و بردخون به محل اعزام شدند.
حسین ناظمیان پور بابیان اینکه اولین آمبولانس پس از ۵ دقیقه به محل حادثه رسید، اظهار کرد: سه سرنشین مصدوم پس از انجام مراقبت‌های پزشکی برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شدند.
وی بابیان اینکه حادثه ساعت ۸ صبح روز جمعه در محل روستای ‘نرکو’ در فاصله ۳۴ کیلومتری شهر دیّر رخ داد، گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید با چهار سرنشین بر اثر انحراف از جاده، واژگون شد.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: متأسفانه براثر این حادثه یک زن ۳۷ ساله باردار جان خود را از دست داد و سه سرنشین دیگر مصدوم شدند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه