رفتن به بالا
  • جمعه - 1 مرداد 1395 - 10:13
  • کد خبر : ۳۷۸۵
  • مشاهده :  531 بازدید
  • چاپ خبر : توفیقات دولت به برکت حمایت های رهبری و پشتوانه مردمی است

توفیقات دولت به برکت حمایت های رهبری و پشتوانه مردمی است

فرماندار کنگان گفت :دولت تدبیر و امید همواره موفقیت های خود را پس از لطف الهی مدیون و مرهون حمایت های بی دریغ رهبری فرزانه انقلاب و پشتوانه قوی مردمی می داند.

به گزارش کنگان نیوز، عبدالنبی یوسفی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود:
عنایات رهبری و حمایت های مردمی از دولت یازدهم مسئولیت دولت در قبال تحقق منویات رهبری فرزانه و مطالبات مردمی را بیشتر و دولت در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز نماز جمعه و تقدیر از خدمات و تلاش های حجت الاسلام محمودی امام جمعه کنگان و اعضای ستاد نماز جمعه یادآورشد: سنگر مقدس نماز جمعه همواره موجب دلگرمی دوستان انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان است.
یوسفی گفت : اعتماد مردم به نظام و مسئولان یکی از برکات نماز جمعه در ایران اسلامی است که این مهم ضرورت توجه و تقویت این نهاد را دوچندان کرده است.
فرماندار کنگان در بخش دیگر با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی افزود: امیدواریم این نهاد مهم قانونی بتواند همواره حافظ خوبی برای اجرای قانون و شریعت باشد.
وی در بخش دیگر با اشاره به روز کارآفرینی و فنی و حرفه ای گفت : اشتغال نیروهای بومی در برخی شرکتها مانند فاز ۱۲ پارس ۲ کنگان قابل توجه و ارزشمند و البته تحقق زمینه برای اشتغال نیروهای بیکار این منطقه بعنوان یک مطالبه عمومی باید همواره مورد توجه شرکت های مستقر در منطقه باشد.
یوسفی مراکز آموزش فنی و حرفه ای را فرصتی مغتنم برای ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نیروی متخصص دانست و گفت : اکنون بانک اطلاعاتی خوبی در خصوص افراد جویای کار آماده و با همت نماینده محترم و مسئولان و رایزنی های مختلف امید می رود دانشکده فنی و حرفه ای در آینده نزدیک در این شهرستان راه اندازی شود.
فرماندار کنگان خطاب به شرکتهای منطقه گفت : اگر بنا باشد صنعت گریزی در منطقه رقم نخورد بایستی شرکتهای منطقه با ارائه خدمت به مناطق پیرامونی زمینه را برای حمایت و همراهی بیشتر مردم از صنعت فراهم کنند.
یوسفی در بخش دیگر از احیاء مصوبه زمین مانده احداث جاده وفاق و تصویب ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای این پروژه و انجام مراحل قانونی برای آغاز عملیات اجرایی آن خبر داد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه