رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 مهر 1394 - 06:37
  • کد خبر : ۳۶۹۹
  • مشاهده :  784 بازدید
  • چاپ خبر : جرایم خشن در استان بوشهر ۲۴ درصد کاهش داشته است

جرایم خشن در استان بوشهر ۲۴ درصد کاهش داشته است

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: جرایم خشن در این استان در شش ماهه نخست امسال ۲۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش کنگان نیوز  ،سردارحیدر عباس زاده روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا، با تسلیت به مناسبت حادثه منا افزود: در این مدت جرایم خشن در بوشهر ۲۹ درصد ،دشتستان ۳۰ درصد ، گناوه ۱۹ درصد، کنگان ۶۰ درصد، دشتی ۲۵ درصد ، تنگستان ۱۷ درصد و دیر ۴۲ درصد کاهش داشته است.
وی اظهار کرد: در یک سال اخیر میزان کشفیات در زمینه جرایم خشن در استان یکصد و هفت درصد بوده که ۹۳ درصد آن مربوط به شش ماهه نخست امسال است .
عباس زاده اضافه کرد: سرقت مسلحانه در شش ماهه دوم سال گذشته ۵۰ درصد و در شش ماهه نخست امسال ۵۴ درصد در استان کاهش داشته است .
وی ادامه داد: همچنین در شش ماهه دوم سال گذشته ۴۵ درصد و در شش ماهه نخست امسال ۲۸ درصد در زمینه سرقت به عنف کاهش داشتیم.
عباس زاده با بیان اینکه سرقت یکی از اتفاقات موثر در ایجاد نا امنی است بیان کرد: طی شش ماهه اول امسال ۹ درصد کاهش وقوع سرقت و ۹۷ درصد کشفیات وقوع سرقت در استان صورت گرفته است .
وی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون پنج تن و ۲۰۰ گرم انوع مواد مخدر در استان و حدود یک تن نیز بصورت مشترک در همکاری با استانهای همجوار کشفیات داشته ایم .
عباس زاده با اعلام اینکه طی یک سال گذشته ۲۲۵ خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شده افزود: یکصد و ۸۰ باند قاچاقچی در سال قبل و ۶۴ باند امسال شناسایی شدند.
وی اظهار کرد: عملکرد پلیس سایبری استان بوشهر نیز در کشور مطلوب بوده و جایگاه دهم را دارد و در این راستا طی یک سال گذشته ۹۶ درصد جرایم سایبری کشف شده است .
عباس زاده با اعلام اینکه افراد بویژه بانوان در عضویت شبکه های اجتماعی احتیاط کرده و وارد هر گروهی نشوند، بیان کرد:۱۱۰ پل ارتباطی بین ما و مردم بوده که درهمه محور ها فعالیت داشته همچنین مردم با پلیس همکاری مطلوبی دارند.
وی با گرامیداشت هفته ناجا افزود: دهم مهر ماه لغایت ۱۷ مهر ماه هفته ناجا بوده و در این ایام مهمترین هدف ارایه عملکرد نیروی انتظامی دربازه زمانی مشخص یک ساله است .
عباس زاده ادامه داد: صبحگاه عمومی در روز شنبه ۱۱ مهر ماه امسال با حضور سایر نیروهای مسلح ، برگزاری نشست های علمی با اساتید ،برگزاری جشن مهر و دانش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ،آموزش همگانی و اطلاع رسانی همگانی،تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان وغبار روبی گلزار شهدا دراستان ازجمله برنامه های اجرایی در هفته ناجا درسطح استان است / ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه