رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 تیر 1395 - 13:42
  • کد خبر : ۳۵۱۲
  • مشاهده :  461 بازدید
  • چاپ خبر : امام جمعه کنگان:احداث اسکله تجاری این بندر اجرایی شود

امام جمعه کنگان:احداث اسکله تجاری این بندر اجرایی شود

امام جمعه کنگان گفت: احداث اسکله تجاری در این بندر یک نیاز ضروری و مطالبه عمومی است که مسئولان ذیربط باید برای اجرایی شدن آن اقدام کنند.

به گزارش کنگان نیوز ، حجت الاسلام محمود محمودی روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر و در اجتماع چند هزار نفری مردم این شهر اظهار داشت: از وزارت نفت، استاندار بوشهر و دیگر مقامات استانی و محلی انتظار است تا احداث اسکله تجاری این بندر را با جدیت اجرا و زمینه توسعه و رونق این بندر مهم و حیاتی را فراهم کنند.
خطیب نماز عید سعید فطر همچنین به مشکلات جوانان بویژه ازدواج اشاره کرد و بیکاری ووضعف بنیه مالی را دو عامل تاخیر در ازدواج جوانان دانست.
وی گفت: فعال نمودن ستاد ازدواج آسان و فراهم کردن بستر برای ازدواج جوانان ، انتظار و مطالبه جدی از خیرین و مسئولان و نیز خانواده ها است.
وی همچنین به فصل تابستان و حضور افراد غیر بومی در مرکز شهرستان اشاره کرد و از دستگاه های مسئول خواست ضمن نظارت جدی بر رعایت عفاف در ساحل، با افراد هنجار شکن برخورد جدی کنند.
محمودی با تبریک عید سعید فطر گفت: همه تلاش کنند تا از معنویت ماه رمضان بعنوان توشه و ذخیره ای برای طول سال استفاده و از انس با قرآن و دعا غافل نشوند.
امام جمعه کنگان همچنین گفت: کاهش خدمات عام المنفعه توسط وزارت نفت و مجموعه های وابسته به آن موجب نگرانی مردم شده که این تصمیم نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.
وی به اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری گروههای تروریستی اشاره کرد و ضمن تقدیر از آنها افزود: نعمت بزرگ امنیت در نظام دینی جای بسی شکر و سپاس دارد.
امام جمعه کنگان با اشاره به اهمیت زکات فطره در آیینه روایات بر لزوم رسیدگی و دستگیری از فقرا و نیازمندان در طول سال تاکید کرد.
محمودی با محکوم کردن اقدام های تروریستی در مدینه و دیگر کشورهای اسلامی گفت: کسانی که تا دیروز از داعش حمایت می کردند اکنون مضطرب و نگران بدنبال نجات از دست این تروریست ها هستند و دست به دامن جمهوری اسلامی ایران شده اند./ ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه