رفتن به بالا
  • شنبه - 18 مهر 1394 - 08:35
  • کد خبر : ۳۴۶
  • مشاهده :  425 بازدید
  • چاپ خبر : کتاب جدید احمد اکبرپور به کتابفروشی‌ها رسید

کتاب جدید احمد اکبرپور به کتابفروشی‌ها رسید

کتاب «شب به خیر فرمانده» نوشته احمد اکبرپور توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش کنگان نیوز ، کتاب «شب به خیر فرمانده» نوشته احمد اکبرپور با تصویرگری نرگس محمدی به تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب یکی از کتاب های تصویری نشر افق است که در آن‌ها نویسنده و تصویرگر با همراهی هم کودکان را به دنیای داستان می برند و بزرگ ترها را هم به دنیای کودکی می‌برند. «شب به خیر فرمانده» جزو فهرست کتاب های برجسته نوجوانان با نیازهای ویژه است. این کتاب همچنین برنده مسابقه داستانی کودکان با نیازهای ویژه و دیپلم نمایشگاه تصویرگری کتاب کودک بولونیا در سال ۲۰۱۵ شده است.

این کتاب درباره پسربچه‌ای است که مادرش را در جنگ از دست داده و در اتاقش مشغول بازی است. او با خود یک بازی جنگی می کند و سعی دارد سربازهای دشمن را بکشد چون قصد دارد انتقام مادرش را از آن ها بگیرد. این بچه یک پا ندارد و از پای مصنوعی استفاده می کند…

مراسم رونمایی از کتاب «شب به خیر فرمانده» چندی پیش در کتابفروشی افق برگزار شد.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

«ما باید در میدان جنگ پیشروی کنیم و از این همه توپ و تانک نترسیم.تازه شاید مین هم کاشته باشند. اگر کسی حواسش نباشد و پایش را روی مین بگذارد فقط می گوید آخ و می میرد. فرمان حمله می دهم و با سربازهایم به طرف دشمن حمله می کنیم. دشمن ترسو شلیک می کند ولی ما نمی ترسیم. یک دفعه چند خمپاره منفجر می شود و مثل توی فیلم ها اتاق پر از دود می شود. تاریکی خیلی بد است ولی من از تاریکی نمی ترسم. مگر نه مامان؟ یادت هست بچه ها توی زیرزمین گریه می کردند و جیغ می زدند: «بمباران، بمباران!»…»

این کتاب با ۲۴ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است./ مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه