رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 خرداد 1395 - 14:00
  • کد خبر : ۳۲۳۱
  • مشاهده :  856 بازدید
  • چاپ خبر : فوتسال جام مرحوم سعید یوسفی مقدم در کنگان استارت خورد + تصاویر

فوتسال جام مرحوم سعید یوسفی مقدم در کنگان استارت خورد + تصاویر

کنگان نیوز، به مناسبت ماه مبارک رمضان از سری مسابقات فوتسال از دیشب ۶ رمضان را حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شبکه بهداشت، رئیس اورژانس ۱۱۵ و مردم شهر کنگان با برگزاری مراسم افتتاحیه با شکوه وافتتاح گردید.

به گزارش کنگان نیوز، به مناسبت ماه مبارک رمضان از سری مسابقات فوتسال از دیشب ۶ رمضان را حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شبکه بهداشت، رئیس اورژانس ۱۱۵ و مردم شهر کنگان با برگزاری مراسم افتتاحیه با شکوه وافتتاح گردید.

این مراسم که با حضور ۱۶ تیم از شهرستان کنگان در چهار گروه چهار تیمی به رقابت خواهند پرداخت مسابقات زیر اتحادیه فوتبال و نظارت اداره ورزش و جوانان خواهد بود که این ششمین دوره می باشد.

در سال قبل تیم لیان بعنوان قهرمان معرفی شد که این دوره بعنوان مدافع عنوان قهرمانی به میدان خواهد رفت.

نام جام به مرحوم سعید یوسفی مقدم بازیکنی که ۳سال پیش در حین برگزاری مسابقه دچار ایست قلبی شد و دار فانی را وداع گفت مراسم یادبود مرحوم یوسفی با اهدا کردن گل به روح ایشون و نثار فاتحه گرامی داشته شد.

حضور پرشور تماشاگران در این مراسم جالب و در نوع خود بی نظیر بود.

نکته جالب توجه عدم حضور رئیس هیئت فوتبال وکادر ایشون در زمان افتتاحیه بازیها بود که گلایه مندی ورزشکاران نیز به دنبال داشت.

مجری مراسم اقای ابوذر حسین پور از ورزشکاران فوتبالی بود. در ابتدا مراسم گروه ورزشی با مربی گری محسن پورعبدعلی به روی تشک رفته و با انجام حرکات نمایشی موجب نشاط بین تماشاگران شدند.

بازی افتتاحیه بین تیم های پاسارگاد بنک و سبزپوشان کنکان با حضور مردم و مسئولین برگزار گردد./حجت عبدالهی

IMG_9634

 

IMG_9688

 

IMG_9841

 

IMG_9842

 

IMG_9848

 

IMG_9853

 

IMG_9856

 

IMG_9858

 

IMG_9858_1

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه