رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 اردیبهشت 1395 - 17:47
  • کد خبر : ۲۹۵۶
  • مشاهده :  712 بازدید
  • چاپ خبر : اصلی ترین نیاز شهرستان را ایجاد اشتغال پایدار دانست

اصلی ترین نیاز شهرستان را ایجاد اشتغال پایدار دانست

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر به مراه رئیس مرکز فنی و حرفه ای کنگان با حضور در فرمانداری با مهندس یوسفی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کنگان نیوز، مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر به مراه رئیس مرکز فنی و حرفه ای کنگان با حضور در فرمانداری با مهندس یوسفی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
عبدالرسول کازرونی –  مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر  دردیداربا فرماندار کنگان اظهارکرد:‏‏ مجموعه آموزش فنی و حرفه ای متشکل از افراد ماهر و دارای مهارت بوده و هدف اصلی آنها توانمندسازی و گسترش فرهنگ مهارت آموزی بوده و اساسی‌ترین راه در مسیر تولید ملی و تحقق بهبود وضعیت معیشتی افراد جامعه ایفا می‌کنند .‏

وی عنوان کرد:امروز یکی از دغدغه مهم دولت و ملت ایجاد اشتغال پایدار در کشور بوده و برای رسیدن به این هدف مهم توسعه آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان راهکاری مناسب امری اجتناب ناپذیر است.
فرماندارکنگان نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های گسترده آموزش فنی وحرفه ای در شهرستان، اصلی ترین نیاز شهرستان را ایجاد اشتغال پایدار دانست و یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این مهم را کسب آموزش های مهارتی دانست.‏

عبدالنبی یوسفی عنوان کرد:مهارت آموزی نقش تعیین کننده ای در ایجاد اشتغال ، افزایش بهره وری و تولید محصول با کیفیت بالا دارد.

وی کسب یک مهارت توسط هر عضو جامعه را ضروری دانست و ادامه داد:‏‏ در راستای توسعه آموزش های مهارتی بایستی مباحث اطلاع رسانی و جلب مشارکت برای آموزش گسترش یافته تا همگان بتوانند از این امکانات فراهم شده مراکز آموزشی استفاده نمایند.

مهندس یوسفی ضمن خواستار ایجاد رشته های مهارتی متناسب با نیاز صنایع نفت بیان کرد:آموزش های فنی و حرفه ای می تواند نیروی کار ماهر تربیت کند و وجود حوزه نفتی می تواند نقطه قوت آموزش های مرکز برای اشتغال مهارت آموزان باشد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه