رفتن به بالا
  • شنبه - 11 اردیبهشت 1395 - 10:09
  • کد خبر : ۲۸۲۰
  • مشاهده :  494 بازدید
  • چاپ خبر : یک میلیون و۶۸۰ هزار تن تولیدات کارخانه سیمان بندر کنگان صادر شد

یک میلیون و۶۸۰ هزار تن تولیدات کارخانه سیمان بندر کنگان صادر شد

مدیرعامل شرکت بین المللی ساروج بوشهر گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۶۸۰ هزار تن سیمان، کلینکر و آهک از تولیدات کارخانه سیمان کنگان به خارج صادر شد که درکشور بی نظیر است.

به گزارش کنگان نیوز ، رحمت الله روستاپور روز پنجشنبه در آیین تقدیر از کارگران نمونه کارخانه سیمان کنگان افزود: صادرات آهک از این کارخانه در سال گذشته برای نخستین بار صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: درسال ۹۴ کارخانه سیمان کنگان با یک میلیون ۸۷۰ هزار تن تولید، بیشترین میزان تولید را در هفت سال گذشته داشته است.
روستاپور گفت: همه این موفقیت ها درکارخانه سیمان کنگان در شرایطی محقق شد که تولید سیمان در سال ۹۴ در کشور در بحرانی ترین وضعیت قرار گرفته بود.
وی بیان کرد: هم اکنون روزانه شش هزار تن کلینکر در کارخانه سیمان کنگان تولید می شود.
مدیرعامل شرکت بین المللی ساروج بوشهر با تقدیر از روحیه جهادی کارگران گفت: این موفقیت ها حاصل و دسترنج همت و کار مضاعف نیروهای توانمند کارخانه سیمان کنگان، بویژه کارگران بوده است.
روستاپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرداخت بدون تاخیر مطالبات کارگران، کارمندان و شرکتهای پیمانکاری از دیگر افتخارات کارخانه سیمان کنگان است.
در این آیین که با حضور بخشدار مرکزی کنگان برگزار شد، علاوه برتجلیل از ۲۶ کارگر نمونه ، از دو نیروی فعال در شورای کارگری و خانواده یک کارگر متوفی کارخانه سیمان کنگان نیز تجلیل شد./ ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه