رفتن به بالا
  • شنبه - 14 فروردین 1395 - 19:18
  • کد خبر : ۲۵۳۶
  • مشاهده :  546 بازدید
  • چاپ خبر : حفظ آمادگی نظامی کشور امری ضروری است

حفظ آمادگی نظامی کشور امری ضروری است

امام جمعه موقت کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر گفت: حفظ آمادگی نظامی کشور امری ضروری است.

به گزارش کنگان نیوز، حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان و ذاکران اهلبیت علیهم السلام گفت: معظم له در این دیدار با بیان فضایل و مناقب صدیقه طاهره سلام الله علیها، دختری پیامبر اعظم(ص)، همسزی ولی خدا، تربیت اولیه جوانان اهل بهشت، طهارت روح و باطن زندگی و پرهیزکاری و پاکیزگی قلبی را از ویژگی های اول شهید راه ولایت برشمردند و بر ضرورت تاسی به سیره آن بزرگ بانو در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد.

امام جمعه موقت کنگان در ادامه گفت: معظم له در فراز دیگری با انتقاد شدید از کسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک فرمودند: روزگار، روزگار همه چیز است و گرنه به راحتی و به صراحت حق ملت را خواهند خورد.

وی گفت: به تعبیر رهبری معظم انقلاب اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

قاسمی در فراز دیگری با اشاره به اعزام کاروان های زیارتی راهیان نور و تقدیر از دست اندرکاران ستاد راهیان نور بویژه بسیج سپاه گفت: کاروان راهیان نور فرصتی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با ارزشها و دستاوردهای سترگ دفاع مقدس است.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت های نظام کشور و ساخت پهباد پیشرفته توسط دانشمندان نخبه کشور در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ آمادگی نظامی کشور امری ضروری است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه