رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 اسفند 1394 - 11:21
  • کد خبر : ۲۴۵۶
  • مشاهده :  444 بازدید
  • چاپ خبر : مرغ با قیمت ۵۱۰۰ تومان در استان بوشهر عرضه می‌شود

مرغ با قیمت ۵۱۰۰ تومان در استان بوشهر عرضه می‌شود

مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ تن مرغ آماده توزیع در بازار استان بوشهر است، گفت: مرغ با قیمت پنج هزار و ۱۰۰ تومان در استان بوشهر عرضه می‌شود.

به گزارش کنگان نیوز به نقل از مهر، سید حیدر حسینی صبح چهارشنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: امسال علی‌رغم افزایش تقاضای مرغ، آرامش خوبی در سطح بازار حاکم است و شاهد مشکل خاصی در بازار مرغ نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از سه هزار تن مرغ در سطح استان بوشهر توزیع شده است، خاطرنشان کرد: همه مرغ‌های توزیع شده مربوط به کشتارگاه‌های استان بوده است.

مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع مرغ برای ایام نوروز، بیان کرد: هزار و ۵۰۰ تن مرغ در انبارهای ذخیره شده است و آماده توزیع مرغ در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مرغ درب انبار با قیمت چهار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، اضافه کرد: حداکثر قیمت مرغ در نقاط مختلف استان بوشهر برای مصرف‌کنندگان پنج‌هزار و ۱۰۰ تومان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: گوشت قرمز نیز درب انبار دارای قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است و برای مصرف کننده با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرغ و گوشت به اندازه کافی ذخیره شده است، افزود: کنسرو ۱۸۰ گرمی مرغ نیز آماده توزیع با قیمت سه هزار و ۱۰۰ تومان است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه