رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 بهمن 1394 - 09:42
  • کد خبر : ۲۰۸۶
  • مشاهده :  626 بازدید
  • چاپ خبر : شب شروه در گلزار شهدای کنگان برگزار شد

شب شروه در گلزار شهدای کنگان برگزار شد

همزمان با ایام سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و پاسداشت ایام الله دهه فجر و نکوداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام ، با حضور پرشور مردم ، مراسم شب شروه (نوای جنوبی) با حضور گروه مفتون در جوار گلزار شهدای کنگان برگزار شد.

به گزارش کنگان نیوز، همزمان با ایام سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و پاسداشت ایام الله دهه فجر و نکوداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام ، با حضور پرشور مردم ، مراسم شب شروه (نوای جنوبی) با حضور گروه مفتون در جوار گلزار شهدای کنگان برگزار شد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بندر کنگان در این آیین با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: سرلوحه قرار دادن رهنمودهای حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خلف صالح ایشان ، قطب نمای حرکت و ضامن تداوم عزت انقلاب اسلامی است.

طاها دشتی مطلق افزود: توجه به سیره امام خمینی (ره) و اندیشه های ناب احیاگر اسلام ناب محمودی (ص) در قرون معاصر یک ضرورت برای ادامه راه است.

عضو شورای عالی استانها اطاعت از ولی فقیه و خلف صالح امام را رمز موفقیت و سربلندی ملت بزرگ ایران دانست و اظهار نمود: اطاعت از مقام معظم رهبری عامل اصلی تحکیم آرمان های امام و انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن است.

وی در بخش دیگر برگزاری برنامه های فرهنگی را یکی از اهداف مهم مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و از اجرای چندین برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در سال ۹۵ خبر داد.

دشتی مطلق بیان نمود: تلاش ما اینست تا در برنامه های شهرداری و شورا ضمن معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های انسانی و اجتماعی شهر ، مسیر را برای بروز و ظهور استعدادهای درخشان این خطه فراهم کنیم.

در ادامه این مراسم گروه شروه خوانی مفتون ، اجرای برنامه نمودند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه