رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 بهمن 1394 - 06:00
  • کد خبر : ۱۹۴۵
  • مشاهده :  622 بازدید
  • چاپ خبر : تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی کنگان در دهه فجر انقلاب اسلامی

تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی کنگان در دهه فجر انقلاب اسلامی

برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح شد.

به گزارش کنگان نیوز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار مطاف۲۴، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد : ۲۲ بهمن و ایام دهه فجر از ایام خاص و ویژه ای است که باید گرامی داشته شود.

حجت الاسلام رحیم اهرمی از دهه فجر به عنوان عید بزرگ ملی یاد کرد و گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای شناساندن دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در همه زمینه‌هاست که تداعی‌گر خاطرات مردم انقلابی این مرز و بوم و یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های همه ایثارگران به ویژه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.

اهرمی از برگزاری مراسم چشن ۱۲ بهمن ماه در روستاهای دارای روحانی شهرستان کنگان خبر داد و گفت: به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیز اسلامی، مراسمی در روستاهای  به همت روحانیون مستقر، طرح هجرت، وبومی برگزار شد.

اهرمی اضافه کرد : در این مراسم روحانیون ضمن یاداوری خاطرات شیرین و خوب زمان انقلاب به مردم به بیان دستاوردها و خدمات انجام شده پس از انقلاب پرداختن تا نسل جدید که آن زمان را درک نکرده اند بهتر و بیشتر با خدمات نظام وانقلاب آشنا شوند.

وی در تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در کنگان گفت: از جمله برنامه های این اداره برپائی مراسم جشن، محافل قرآنی، اعزام مبلغ به روستاها، برپائی مراسم جشن انقلاب در مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی، تجلیل از خانواده شهداء، برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه فرهنگی توسط روحانیون طرح هجرت و مستقر، برگزاری مسابقات قرآنی توسط مراکز قرآنی و خانه های قرآن در شهرستان کنگان خواهد بود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه