رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 3 دی 1394 - 10:25
  • کد خبر : ۱۵۱۶
  • مشاهده :  574 بازدید
  • چاپ خبر : آزمون سراسری پیامبر من با حضور ۱۳۵۰ دانش آموز کنگانی

آزمون سراسری پیامبر من با حضور ۱۳۵۰ دانش آموز کنگانی

آزمون سراسری پیامبر من با حضور ۱۳۵۰ دانش آموز کنگانی صبح امروز در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش کنگان نیوز، آزمون سراسری پیامبر من با حضور ۱۳۵۰ دانش آموز پنجم و ششم ابتدایی صبح امروز در مصلای نماز جمعه  کنگان برگزار شد.

به همت دفتر امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش کنگان: آزمون بزرگ علمی – فرهنگی پیامبر من در مصلا  برگزار شد.

در آستانه میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت آزمون بزرگ علمی – فرهنگی " پیامبر من " با رقابت دانش آموزان دختر و پسر کلاس های پنجم و ششم مدارس کنگان و بنک در مصلای این شهر برگزار شد.

امام جمعه کنگان در گفتگو با ایرنا با تایید این خبر گفت: در راستای تداوم برنامه های علمی و فرهنگی و با مشارکت و همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کتابی با عنوان پیامبر من انتخاب و بین دانش آموزان کلاس های پنجم و ششم توزیع و آزمون آن برگزار شد.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: امیدواریم این اقدام زمینه ای برای آشنایی بیشتر آینده سازان کشور با اسوه حسنه خلقت یعنی نبی مکرم اسلام باشد.

وی اظهار داشت: آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره و سنت نبوی می تواند به رشد و نهادینه شدن فرهنگ ناب دین و تعالیم اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی کمک کند.

محمودی در پایان از ادامه برگزاری سلسله مسابقات فرهنگی به صورت مشترک با مدیریت آموزش و پرورش بین دانش آموزان در طول سال خبر داد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: در این آزمون قریب ۱۳۵۰ دانش آموز پسر و دختر کلاس های پنجم و ششم شرکت کردند.

ابراهیم محمدپور با تقدیر از حمایت و مشارکت امام جمعه کنگان افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته به ۳۵۰ نفر از نفرات برتر این آزمون در شب ۱۷ ربیع مصادف با میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) هدایایی اهدا خواهد شد.

عکس: نوید کاردان

IMG_8601

 

IMG_8559

 

IMG_8600

 

IMG_8591

 

IMG_8589

 

IMG_8585

 

IMG_8580

 

IMG_8574

 

IMG_8565

 

IMG_8564

 

IMG_8561

 

IMG_8560

 

IMG_8558

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه