رفتن به بالا
  • جمعه - 29 آبان 1394 - 07:13
  • کد خبر : ۱۱۱۹
  • مشاهده :  304 بازدید
  • چاپ خبر : فعال‌سازی مجدد مجموعه بزرگ فنی و حرفه‌ای کنگان

فعال‌سازی مجدد مجموعه بزرگ فنی و حرفه‌ای کنگان

مدیرعامل پارس جنوبی از فعال‌سازی مجدد مجموعه بزرگ فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد.

به گزارش کنگان نیوز، مهدی یوسفی  در بازدید از مرکز فنی حرفه‌ای کنگان اظهار داشت: پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تأمین سبد انرژی کشور دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این عرصه هستیم.

وی افزود: منطقه ویژه پارس علاوه بر تامین سبد انرژی کشور، در راستای توسعه محیط پیرامونی نیز اهتمام خاصی دارد و در شهرستان‌های مختلف حضوری موفق و درخشان دارد.

مدیر عامل پارس جنوبی خاطر نشان کرد: حمایت از مراکز فنی و حرفه‌ای در جنوب استان به منظور تربیت نیروی انسانی توانمند و کاربلد مورد توجه و تأکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

یوسفی از فعال سازی مجدد مجموعه بزرگ فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه بزرگ حدود ۱۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و در شرایط کنونی نیازمند توجه بیشتر برای موفقیت بیشتر است.

وی یادآور شد: افزایش امکانات و تجهیزات این مرکز بزرگ گامی در راستای استفاده بیشتر جوانان و نوجوانان از این مرکز است و به فضل خدا بتوانیم به نتایج لازم برسیم.

مدیرعامل پارس جنوبی بیان کرد: تربیت نیروی ماهر امر بسیار مهمی برای ایجاد اشتغال پایدار به شمار می‌رود و در این مسیر منطقه ویژه پارس جنوبی اهتمام خاصی دارد.

IMG_0518

 

IMG_0519

 

IMG_0524

 

IMG_0538

 

IMG_0541

 

IMG_0542

 

IMG_0550

 

IMG_0551

 

IMG_0539

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه